L’alumnat de 1r de CFGS d’Administració i Finances visiten l’empresa ESPA

Aquest dilluns 15 d’octubre, els alumnes de 1r curs del CFGS d’Administració i Finances han anat a visitar l’empresa ESPA, empresa col·laboradora amb els cicles de dual de l’institut. Allà han estat atesos per la cap de Recursos Humans, el Controler financer i la gestora d’operacions. Els han explicat les diverses tasques i funcions que podrien desenvolupar en una empresa com aquesta, què busquen en els seus futurs treballadors i la importància de formar-se bé i tenir bona actitud al món laboral. També han pogut realitzar una visita guiada per algunes de les instal·lacions de l’empresa. Moltíssimes gràcies a la Maribel, l’Emma, l’Isaac i la Lidia per la visita i pel seu temps! Després de l’explicació, els alumnes han anat a esmorzar junts i finalment han tornat al centre per seguir amb les classes.