Joana Cabratosa i Núria Jaen, guanyadores als XVIII premis Salvador Reixach

Aquest dissabte 6 d’octubre va tenir lloc el lliurament dels XVIII Premis Salvador Reixach a treballs de recerca presentats durant el curs 17-18. Tres alumnes de l’institut Josep Brugulat van presentar-hi els seus treballs: la Joana Cabratosa amb el treball Joan Cabratosa Font, de la República als camps de la mort; la Clara Luengo amb el treball La dona a la tragèdia grega, i la Núria Jaén que presentava el treball Filtrem-nos. Estudi dels filtres fotogràfics i creació d’un projecte artístic. El jurat dels premis va valorar molt positivament la qualitat de tots els treballs presentats -un total de 25- repartits en quatre categories diferents.
La qualitat dels treballs presentats per les alumnes del Brugulat va obtenir la seva recompensa, ja que el jurat els va concedir dos dels quatre premis. La Joana Cabratosa va obtenir el premi a la categoria de la modalitat comarcal i la Núria Jaén, el premi a la categoria d’arts aplicades i disseny.
Enhorabona i moltes felicitats!