Isaac Pueyo guanyador del 2n Concurs de Disseny Industrial en Fusta Jordi Amat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

+ info a Terrassa Notícies
+ info a Canal Terrassa

El passat 22 d’Octubre es va celebrar l’entrega de premis de la  segona edició del Concurs de Disseny Industrial en Fusta Jordi Amat a la seu de CECOT a Terrassa. Al concurs hi van participar un total de 13 aspirants, des de dissenyadors professionals a alumnes de disseny d’arreu de Catalunya. Guillem Sala i Isaac Pueyo, alumnes de 2n Curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Disseny i Moblament van ser els representants de l’Institut Brugulat.
La proposta d’Isaac Pueyo, un tamboret apilable realitzat en fusta laminada i sense peces metàl·liques va ser la guanyadora del 1r premi, que destaca per la possibilitat de comercialitzar el disseny de la seva creació. Des del centre volem agraïr la participació de tots dos, i volem felicitar a l’Isaac pel disseny i pel premi que li va ser atorgat valorat en 1500 euros.