Gran paper de l’alumnat del Brugulat al Parlament europeu per a joves

Aquest diumenge s’ha reunit el Parlament europeu per a joves en sessió regional. 5 alumnes del Brugulat han participat, juntament amb els seus comitès, redactant i presentant propostes de millora en diferents aspectes cabdals per al futur dels ciutadans: medi ambient, obesitat infantil, mobilitat sostenible, intel·ligència artificial i equiparació de les dones.
Totes les propostes defensades pels alumnes del Brugulat han estat aprovades per majoria en la votació de la sessió parlamentària.
La llengua vehicular de tot el cap de setmana, entre joves provinents de diferents països, ha estat l’anglès. En acabar la jornada, els alumnes estaven molt satisfets de l’experiència i l’oportunitat d’haver-hi pogut participar. Ha resultat molt enriquidor per a tots ells.