Exposició al Bòlit pou rodó del nostre alumnat

Aquest divendres 3 de maig s’ha inaugurat al Bòlit_Pou Rodó l’exposició Benvinguts a la plaça! que recull els resultats del projecte que les artistes Ariadna Serrano i Maria Bosch han estat realitzant durant aquest curs amb els alumnes de 1r de batxillerat artístic plàstic del nostre centre. Aquest projecte és fruit de la beca Bòlit Mentor del Centre d’Art Contemporani de Girona.
A l’exposició també s’hi recullen els resultats dels projectes dels altres artistes que han participat en aquesta beca als instituts Santiago Sobrequés i Carles Rahola, de Girona.
Aquesta exposició es podrà veure fins al 2 de juny.