Entrega de premis XXXIVa edició del certamen “L’Alzina Reclamadora”

Alzina Reclamadora
El dissabte, 29 d’abril de 2017, a Fontcoberta, es va fer l’acte de lliurament de premis de la XXXIVa edició del certamen “L’Alzina Reclamadora” d’enguany. Es tracta d’un concurs literari en què participen tots els centres educatius de la comarca i que vol fomentar la pràctica de l’escriptura entre els nens i els adolescents.
En l’edició d’aquest any han estat guardonades dues alumnes del nostre centre: la Mireia Juanola Ametller, de 1r d’ESO amb el relat que porta per títol (Tot es pot canviar) i la Laia Arnau Constans de 2n de Batxillerat amb la narració titulada I tu, què hi veus? Les felicitem i les animem a continuar escrivint i també felicitem l’alumnat que ha participat en el concurs i que mostra el seu talent en l’escriptura.