Els alumnes del PIP visiten l’INS La Garrotxa i Vivers González

Aquest divendres 8 de març els alumnes del PIP d’auxiliar de vivers i jardins vam visitar l’INS La Garrotxa. Ens van explicar els diferents cicles que es porten a terme a l’institut i, molt especialment, els dos cicles de grau mitjà: el cicle de producció agropecuària i el cicle de jardineria i floristeria. Dos cicles molt lligats amb el que estan estudiant enguany els alumnes del PIP. També vam tenir l’oportunitat de fer un recorregut per les instal·lacions de l’institut (tallers, hivernacles, camps, etc.).
Després de visitar l’institut d’Olot, vam anar fins a la Cellera de Ter, concretament, fins a El Pasteral, un poble on té la seu Vivers González, una empresa familiar que ens va permetre visitar els seus vivers. També vam tenir l’oportunitat de veure una màquina de sembrar única a la província de Girona.
Agraïm, novament, a l’institut La Garrotxa la seva predisposició any rere any de deixar-nos fer una visita guiada per l’institut i també agrair a Vivers González l’oportunitat que ens van donar de conèixer de primera mà un dels millors vivers de la província.