Els alumnes del CFGS de Disseny i Moblament presents a l’ETSAB

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Dins la Setmana de la Fusta de Catalunya, alumnes del GS de Disseny i Moblament es varen desplaçar fins l’ETSAB (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona) per assistir a la Jornada La fusta a l’Arquitectura, on varen conèixer les particularitats constructives de diverses Cases amb Fusta, directament dels arquitectes que les han projectat i construït.
En la presentació de l’acte, l’orador va emfatitzar la necessitat d’obrir la ment dels arquitectes als diferents materials constructius i va posar d’exemple la nostra Bicicleta Brugufusta entre els estudiants i professors d’arquitectura presents a l’acte.