Els alumnes del CFGM d’Instal·lació, fusta i moble visiten l’espai KD

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de GM d’Instal·lació, fusta i moble hem estat aquest divendres al KD de Besalú, un espai únic, on en Kel Domènech ha dissenyat i creat cada element (llum, tancaments, parets, portes…) fugint del mercat convencional i pensat expressament per a aquest lloc.
Antic alumne de fusteria i mestre artesà en ebenisteria, conservació i restauració, viu la professió intensament; ens ha explicat els processos creatius de varies de les peces exposades i ens ha deixat meravellats.
No us perdeu una visita al seu web, però una visita privada com la que hem fet, no té preu!!!