Els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques visiten l’estudi de gravació

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dilluns dia 2 de novembre i el dimecres 4 de novembre els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques varen anar a l’estudi de gravació d’en Robert Fàbrega per gravar les veus i la percussió corporal de la cançó Try. Aquesta cançó és la base d’un projecte musical de percussió corporal que porten a terme els alumnes de Primer i Segon d’ESO de l’Institut. Els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques han pogut experimentar els passos a seguir en un estudi de gravació.
En Robert Fàbrega, com sempre ens ha estat de gran ajuda. Tenim previst fer noves gravacions per tal que els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques vagin adquirint més experiències d’aquest tipus.