Els alumnes de 1r d’ESO aprenen a fer d’arqueòlegs

Aquest divendres 30 d’abril els alumnes de 1r d’ESO van seguir una xerrada d’arqueologia a l’aula impartida per l’arqueòloga Anna Costa de la UdG. L’activitat estava organitzada des del Departament de Socials.
La xerrada va consistir a explicar tots els elements que ens poden fer pensar que ens trobem davant d’unes restes arqueològiques. També es va parlar del treball de camp i dels instruments dels arqueòlegs: georadars, drons, excavadores, fotografies aèries; les eines petites com pinzells, galledes, dibuixos, bastonets de fusta, tornavisos, etc.. I finalment, la tasca de difusió del seu treball.
Els alumnes han pogut fer preguntes a mesura que sorgien dubtes sobre aquest món. Ha resultat una activitat molt interessant i enriquidora.
.