El Batxillerat Artístic participa en els dies moguts de l’escola de primària de La Draga

La setmana prèvia a la Setmana Santa els nostres alumnes de 2n del batxillerat artístic de l’assignatura de dibuix van estar convidats a participar en una acció artística molt especial.
L’Escola de La Draga, amb la celebració dels seus “dos dies moguts”, treballa amb tot el seu alumnat d’una manera transversal i diferent una temàtica concreta, aquest any van proposar L’ART.
És per això que el divendres 12 d’abril un total de 459 alumnes, de P-3 fins a 6è de primaria, es van traslladar a l’estany amb l’objectiu de pintar, cadascú a la seva manera, aquest espai natural de la ciutat.
Els van acompanyar, no només els seus professors i professores, sinó també pintors reconeguts de la comarca, dissenyadors gràfics, artistes plàstics i els nostres alumnes de 2n del batxillerat artístic. Una experiència molt gratificant i un aprenentatge per a les dues bandes, ja que s’hi van poder compartir visions ben diferents de com representar artísticament l’estany.