Disseny del logotip per al Col·lectiu Singulars de la Fundació Estany

Les alumnes de la matèria de Disseny del 2n de batxillerat artístic han creat un logotip per al Col·lectiu Singulars de la Fundació Estany. En aquesta imatge gràfica han intentat sintetitzar les idees que representen aquest col·lectiu. Han partit d’una sèrie d’esbossos i després han passat el definitiu en digital emprant el programa ”Illustrator”.
En Sempre que se’ns ofereix l’ocasió de col·laborar en projectes fora del centre l’aprofitem perquè creiem que és molt enriquidor per als alumnes el fet de poder connectar el treball que fan dins l’aula amb el món professional que tenim fora. És una manera de veure com s’apliquen els coneixements teòrics a la realitat.
En aquest cas, tot va sorgir de la proposta de la Fundació Estany de crear un logotip per al col·lectiu de pares de nois i noies de la Fundació: el Col·lectiu Singulars. El punt de partida fou una entrevista molt interessant i enriquidora amb una de les mares i, a partir del seu buidat, les alumnes van desenvolupar diferents esbossos fins que cada una va acabar presentant una proposta de logotip que representés el col·lectiu. Tots els dissenys eren espectaculars, però n’havien de triar un i aquest va ser el de la Júlia Padrosa.
Enhorabona a totes per la vostra feina! I gràcies a la Fundació Estany per donar-nos l’oportunitat de participar en un projecte real!