Cròniques de Nàrnia, al club de lectura de 2n d’ESO

Els dies 11 i 13 de maig, uns trenta alumnes de 2n d’ESO van comentar amb en Xavi Garcia, de la Biblioteca Comarcal de Banyoles, la lectura Cròniques de Nàrnia: El lleó, la bruixa i l’armari, de C. S. Lewis.
Aquesta tercera trobada del club de lectura ha estat molt enriquidora perquè ha despertat qüestions universals com: ens calen els herois?, les circumstàncies poden “desviar” la nostra actitud?, la valentia és un valor vigent?… També altres qüestions literàries com: els personatges planers no ens “atrapen”?, què ens aporta una obra de gènere fantàstic?, què trobem en comú entre aquesta novel·la i els contes de fades o obres com El senyor dels anells o la saga de Harry Potter?
Felicitem l’alumnat de 2n d’ESO per la seva implicació en aquestes tres propostes literàries i esperem que la iniciativa tingui continuïtat el curs vinent amb altres històries que ens estan esperant.