Concerts dels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa

Diversos concerts han permès veure i gaudir de l’intens treball realitzat aquest trimestre per l’alumnat del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa.
Aquesta setmana ha estat realment molt intensa pels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques, música i dansa ja que, de moment, han realitzat 5 concerts.
Dilluns els alumnes de primer de batxillerat d’aquesta modalitat van visitar el nou Institut de Sarrià per oferir un petit concert de diferent repertori. Dimarts al matí els mateixos alumnes de 1r van anar amb els petitons de l’escola bressol La Balca a fer un petit concert davant d’un públic petitó però molt atent i entregat. El mateix dimarts a la tarda els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van visitar la Llar d’avis La Solana per realitzar un nou concert on no hi van faltar algunes de les nadales tradicionals catalanes que van cantar a cor amb els avis. Divendres 20 es va realitzar el ja tradicional concert de Nadal a l’institut davant de companys i professors i, finalment, diumenge es participarà amb 3 cançons a l’acte d’homenatge als exiliats al Pavelló de la Draga.
Un plaer sentir-los cantar. Enhorabona!