Bona representació del Brugulat en el Catskills 2021 de fusteria

Tres alumnes dels cicles formatius de fusteria del Brugulat van participar en el Catskills 2021 en les modalitats de fusteria, ebenisteria i fusteria d’obra. Cal destacar la segona posició d’en Bernat Juan i la 1a d’en Pere Recasens. Enhorabona per a ells i per a tots els participants!
Els campionats d’FP de Catalunya, tenen com a objectiu bàsic la promoció de la formació professional. Suposen una motivació extra en l’itinerari professional de l’alumnat i, alhora, una experiència personal gratificant. Al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot intercanviar experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses que hi participen.
Aquest any, a causa de la pandèmia, la competició ha tingut un format diferent. S’han realitzat les proves des de cada institut i s’han retransmès en streaming. El 19 de març es van celebrar els entrenaments amb les primeres directrius i finalment el 18 de maig ha tingut lloc la competició final.
A l’Skill 24 Ebenisteria ens va representar en Bernat Juan Roig, alumne de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior de Disseny i Moblament.
A l’Skill 25 Fusteria hi va participar la Núria Quintana Tortós-Sala, alumna de 3r de Fusteria i Moble del Cicle Formatiu de Grau Mitjà.
Finalment a  l’Skill 26 Fusteria d’Obra hi va assistir en Pere Recasens Esparreguera, alumne de 2n d’Instal·lació i Moblament del Cicle Formatiu de Grau Mitjà.
Cal destacar la 2a posició d’en Bernat Juan Roig a l’Skill 24 i la 1a posició d’en Pere Recasens Esparreguera a l’Skill 26.
Moltes felicitats a tots els participants per la vostra feina!.