Berta Ventura, segona classificada de Catalunya al “Fem matemàtiques”!

La Berta Ventura, de primer d’ESO A, va superar amb molt d’èxit els problemes de la fase final catalana del dimecres 12 de maig i ha aconseguit la segona posició de tot Catalunya. Se li ha fet entrega dels premis corresponents. Enllaç a la notícia aquí
El concurs “Fem matemàtiques” és una iniciativa de FEEMCAT, federació d’entitats que té com a objectiu principal vetllar per la difusió de bones pràctiques en l’ensenyament de les matemàtiques i millorar així la competència dels alumnes en totes les etapes educatives. Concretament, al “Fem matemàtiques” hi pot participar alumnat de sisè de primària, primer i segon d’ESO. Consta de tres fases eliminatòries. Hi participen molts centres educatius i molts alumnes.
En aquesta edició, val a dir que el nombre d’inscrits era molt alt i la competència, ferotge. Un gran èxit, per tant, per a la Berta!!!! Enhorabona!!!
!