Alumnes de 1r de batxillerat visiten la cooperativa La Fageda i el seu entorn natural

25 alumnes de primer de Batxillerat han visitat avui les instal·lacions de l’empresa La Fageda, que es dedica a la producció de iogurts i derivats. La visita ha servit per observar les instal·lacions i conèixer el procés de producció, però sobretot per descobrir el projecte social d’aquesta empresa, que és referència en el món de l’emprenedoria.
La Fageda dona feina a unes 300 persones, el 75 % de les quals són persones amb graus elevats de discapacitat. La jornada, que ha estat impulsada des de les matèries d’Història, Economia i Economia d’Empresa, s’ha completat amb una caminada per l’entorn natural de la Fageda d’en Jordà i el Volcà de Santa Margarida.