Alumnat i exalumnat plegats en la jornada d’orientació

Un any més, aquest divendres 22 de març vam celebrar la tradicional trobada d’exalumnes de l’institut amb èxit d’assistència. Vam organitzar deu taules temàtiques que agrupaven els diferents estudis segons diversos àmbits; així el format va ser molt més distès, en forma de conversa-berenar al voltant d’una taula i els alumnes actuals van poder obtenir molta més informació sobre els seus estudis futurs. Els principals protagonistes de la jornada van ser, però, els exalumnes i alumnes de la casa que van superar el centenar.
Una molt bona activitat d’orientació per als qui han de triar a partir d’ara el seu camí de la mà d’aquells que ja gaudeixen de la seva vida com a universitaris o fins i tot en el món laboral relacionat amb els estudis que han fet.
Quina il·lusió ens va fer poder saludar-los de nou!! Fins l’any vinent!!