Lliçó inaugural a càrrec de Pere-Joan Cardona i Quim Bosch

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Dilluns passat, 14 de setembre de 2015, els alumnes de batxillerat, CAS i Cicle Formatius van iniciar el curs amb la benvinguda de la directora del Brugulat, Judith Cuadras i una xerrada de Pere-Joan Cardona, investigador mèdic especialitzat en l’estudi de la tuberculosi i de Quim Bosch ex-director de l’Institut Narcís Xifra i ex-director territorial d’Ensenyament. Tots dos experts van fer un repàs al seu currículum professional i van transmetre als alumnes la necessitat de tenir passió per engegar qualsevol projecte de futur, així com de la importància de seguir formant-se. Per últim, els van encoratjar també a no tenir por al fracàs. Unes lliçons inaugurals molt properes, intenses i interessants, per fer reflexionar uns nois i noies que, o bé comencen o bé acaben una etapa important de la seva vida.