Serralada de Cardó

El dia 14 de març, els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat vam anar d’excursió per la serralada de Cardó.

Partint del Balneari de Cardó, vam començar a seguir una sendera poc empinada amb molta vegetació anomenada camí dels Frares on es troben dos ermites, la Santíssima Trinitat i Sant Àngel. Una hora després vam arribar al Portell de Cosp i més tard, al refugi de la font del Teix on vam esmorzar ja un poc cansats. Després, molt prop del refugi vam trobar la font del Teix i el Teix Pare. Seguidament, vam continuar la ruta per la cova Llòbrega fins a pujar una sendera molt empinada que estava situada al Portell del Bou i que s’anomena l’Escaleta. Des d’allí vam poder veure el paisatge de la Ribera d’Ebre i part del Baix Ebre. Vam pujar un poc més ja bastant cansats fins a la Cassola del Diable on vam poder dinar i gaudir d’un merescut descans. Passada mitja hora, a l’acabar, vam baixar per una sendera on hi havia un forn de quitrà, les ermites de Sant Roc, Sant Josep i Sant Elies i la font de l’Avellaner, des d’on, finalment, vam arribar al balneari.

Jordi Brull

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *