Competències Bàsiques de 4t d’ESO

Informació general proves de competències 4t

En relació amb les proves de quart d’educació secundària obligatòria que s’havien d’aplicar els dies 12 i 13 de febrer, us comuniquem que, davant de la convocatòria de vaga dels estudiants prevista pel dia 12 de febrer i per tal de no interferir en el dret de vaga, les proves d’aquest dia es passaran al dia 14 de febrer.

L’alumnat de quart d’educació secundària obligatòria realitzarà la prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria.

L’horari d’aquest dies és el següent:

Dimecres, 13 de febrer

• 9 – 10.15 h          Llengua estrangera