Comença EL PLA DE LECTURA AUTÒNOMA

Aquest dilluns 1 d’octubre ha començat el foment de la lectura autònoma en l’alumnat de 1r a 3r d’ESO.

Cada dia i abans del primer pati, tot l’alumnat, independentment de l’aula on es trobi, dedicarà 15 minuts a la lectura. Recordeu que heu de portar un llibre per a llegir, tot i que a cada aula hi ha una petita biblioteca.

Aquest projecte pretén despertar en l’alumnat l’hàbit i l’interès pel gust per la lectura i és un instrument més per millorar la comprensió lectora.

Es poden llegir llibres de ficció o còmics. En cap cas es podrà fer ús d’un dispositiu electrònic o digital de lectura.

Pautes que cal seguir:

• Tenir a punt la lectura.
  • En aquest moment ni l’alumnat, ni el professorat no poden fer deures o una altre tipus de feina: el temps està reservat a llegir en silenci.
  • En aquest moment no es podrà sortir de l’aula per anar a buscar un llibre a qualsevol altre lloc.
  • L’alumnat portarà un registre de les lectures personals.

Institut Blanca d’Anjou