XIII Certamen Infanti i Juvenil de Lectura en Veu Alta

PicCollage (1)

Els alumnes del Congrés Àlex Pierola (1r d’ESO), Noelia Pinto (2n d’ESO) i Shirley Loor, Alicia Fernandez i Salma Boudont (3r d’ESO) van participar ahir al XIII

Certamen Infanti i Juvenil de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Ensenyament i Enciclopèdia Catalana. Durant l’acte, celebrat al Conservatori de Música, els alumnes van haver de llegir fragments de diverses obres davant d’uns espectadors i d’un jurat que els escoltava atentament. Els nostres representants van deixar el pavelló ben alt, però no vam poder passar a semifinals. Malgrat tot, n’estem ben orgullosos!