XVII Mostra de Treballs de Recerca de Nou Barris

El passat dimecres 3 d’abril vàrem assistir amb l’alumnat de batxillerat a la XVII Mostra de Treballs de Recerca de Nou Barris. La nostra alumna Inés Mora, tutoritzada per la professora Lluïsa de Yebra, va ser guanyadora d’uns dels premis atorgats amb el treball Probiòtics i antibiòtics:

valoració experimental dels pros i contres del seu consum . Va ser un acte festiu i emotiu per tot el públic assistent. A més, va quedar seleccionada per representar el nostre districte a la XI Mostra Jove dels Treballs de Recerca de Ciutat que tindrà lloc el proper 29 d’abril. Moltes felicitats Inés!