Visita de l’alumnat de Mecatrònica al Tecnocampus de Mataró

El passat 1 i 9 de febrer l’alumnat de 1er i 2on de Mecatrònica va visitar les instal.lacions del Tecnocampus de Mataró. La sortida s’emmarca en el programa Tallers Linnk de la Universitat Pompeu Fabra que preten apropar la realitat universitària als i les estudiants de Cicles Formatius. Vam rebre una formació de 4 hores sobre el controlador Arduino que ens serà molt útil com a introducció a la matèria de programació de PLCs. És el segon any que el nostre institut visita les instal.lacions del Tecnocampus de Mataró i esperem repetir el proper curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *