L’Ins BAix Montseny participa a la vuitena edició del Fira Guia’t.

Els Cicles Formatius de Gestió Administrativa, de Manteniment electromecànic i de Mecatrònica Industrial, participen enguany en la vuitena edició de la Fira Guia’t, que té lloc els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017, a l’Espai Roca Umbert de Granollers.
En la Fira Guia’t es mostra tot un ventall d’ensenyaments postobligatoris professionalitzadors que s’ofereixen a la comarca del Vallès Oriental. Els visitants, fonamentalent els alumnes de 4rt d’ESO, poden participar en conferències, tallers, taules rodones, visitar el recinte i els estands. També poden fer consultes puntuals i parlar amb orientadors professionals que tractaran d’ajudar als alumnes a dibuixar el circuit formatiu i/o professional més adequat a cada persona.
 fira guia't