L’alumnat de CFGS de Mecatrònica Industrial visita l’empresa SALICRU SA

L’empresa Salicru, amb més de 50 anys d’història i presència a 40 països és el principal productor de Sistemes d’Alimentació Ininterrompuda (SAI) i fabrica altres productes  com ara; estabilitzadors de tensió, bateries, transformadors i estabilitzadors-reductors de flux lluminós o inversors fotovoltaics per a l’eficiència energètica i renovables.

Salicru col·labora activament amb l’Institut Baix Montseny en la formació Dual dels nostres estudiants. En aquesta visita a la fàbrica de Santa Maria de Palautordera, els nostres alumnes de primer del CFGS de Mecatrònica Industrial, han tingut el plaer de rebre d’en Santi i d’en Jordi una xerrada tècnica dels productes de l’empresa i del procés de fabricació que segueixen, conduint als alumnes pels diferents espais dels que disposen a l’empresa, magatzems, muntatge, laboratoris i oficina tècnica.

La visita complementa els continguts de les unitats formatives del mòdul professional sistemes elèctrics i electrònics del cicle.

Des de l’institut volem agrair a l’Imma Subirà, Jordi Alsina, Santi Trujillo i a altres treballadors de l’empresa l’organització de la visita i l’atenció rebuda.