AJUNTAMENT JOVE ALUMNES DE 4t D’ESO

Dijous passat en un ple de l’ajuntament, la Julia Berenguer, l’Anaïs Barbara, la Judit Moya i el Jose Luis Gonzalo, 4 alumnes de 4rt d’ESO han defensat el seu projecte de recerca juntament amb les altres escoles de Sant Celoni. Aquests quatre joves compromesos amb el medi ambient aposten per una mobilitat sostenible a Sant Celoni creant un camí escolar pels alumnes del Soler de Vilardell i l’institut i un servei de bicicletes de lloguer per circular pel poble. Tot i els nervis han sabut captar l’atenció del públic amb un projecte iniciat a l’octubre i que acabarà al juny. Els queda molta feina ja que ara toca portar el projecte a terme. Confiem en la cooperació dels Sant celonins per dur a terme la seva idea. Ajudeu-nos a crear un logo pel camí escolar, a conscienciar la gent en el tema del medi ambient i aporteu aquella bici que no feu servir perquè s’ha d’arreglar. Felicitem a tots els nostres joves de 4rt d’ESO per les seves iniciatives per millorar el nostre poble i el nostre institut.