Erasmus

L’Institut Baix Montseny ha obtingut la Erasmus Charter per a K103 (Educació Superior), entrant a format part del programa de la Unió Europea d’Erasmus+.

Aquesta notícia, ha sigut rebuda amb gran entusiasme perquè permetrà que el nostre alumnat de Cicle Formatiu de Grau Superior, Mecatrònica Industrial i Química Industrial, pugui beneficiar-se de beques per poder completar la seva formació professional, realitzant les pràctiques d’empresa a l’estranger.

Amb aquest petit pas, l’Institut Baix Montseny reafirma la confiança i el compromís que té amb la Formació Professional, tot avançant cap a un model educatiu més ampli, que garanteixi el desenvolupament i el talent del nostre alumnat, tot millorant la qualitat educativa que oferim.

L’oportunitat del projecte de mobilitat internacional, no només afavorirà la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat, sinó que també potenciarà les competències clau per a l’aprenentatge permanent, com ara l’autonomia, emprenedoria, relació interpersonal i sobretot, el foment i respecte cap a altres cultures.

Així mateix, la nostra participació en el programa evidenciarà la internacionalitat de Sant Celoni, doncs podrem rebre alumnes de l’estranger perquè puguin realitzar les seves pràctiques a les empreses de la nostra zona, fet que dotarà de l’oportunitat de cooperar i intercanviar experiències i aptituds professionals.

Volem agrair tota la feina que el Centre de Recursos Pedagògics de Sant Celoni, ens ha ofert per poder tirar endavant el projecte i també, donar les gràcies a la presència de les diferents àrees municipals que ens donen suport de l’Ajuntament de Sant Celoni.