CONSTRUIM UN HORT ECOLÒGIC

Els alumnes del Projecte Ametista i el Projecte Baobab col·laborem en la creació de l’hort del Baix Montseny. Ja el curs passat vam començar a preparar el terra i vam plantar alguna verdura, però ara l’estem ampliant i estem desenvolupant conjuntament tot un projecte més elaborat. Amb… Llegeix més»

Premis Extraordinaris de Batxillerat

L’alumna  Marina Segura  que  va  cursar  amb  nosaltres el  Batxillerat  científic  el curs  passat, es  va presentar a les proves del Premis Extraordinaris de Batxillerat en la modalitat de Física, i ha obtingut un dels premis.

L’acte  de  lliurament  dels  Premis  del curs 2017-2018,  tindrà lloc  al Palau… Llegeix més»

PER UN INICI DE CURS BEN COHESIONATS!

La setmana passada es van realitzar les sortides de cohesió de 1r, 2on i 3r d’ESO. Cada any l’objectiu és que els grups en sortin més cohesionats. En una d’aquestes sortides els professors van fer una mostra total de cohesió. Aquí en teniu la prova en vídeo:

cfeda54a-40a7-4d27-9d64-7c71857c83ce

Creiem fonamental la cohesió entre el professorat i per això 30 professors del nostre institut van anar de ¨colònies¨ aquest cap de setmana per fer una formació per descobrir més maneres d’ajudar els alumnes i també per augmentar la cohesió entre nosaltres.