ATENCIÓ COMUNICAT IMPORTANT

El telèfon del centre no funciona bé.

Per contactar envieu un correu als tutors o per temes genèrics a:
consergeria@insbaixmontseny.cat
secretaria@insbaixmontseny.cat

METEOROLOGIA

📣📣Activats els plans #NEUCAT ❄️ #VENTCAT 🌊 i #INUNCAT 🌂en fase d’ALERTA.
Moltíssima precaució per a la primera meitat de la setmana ⚠️ Consulteu els mapes de previsió de NEU ❄ per avui dilluns👇
En cas d’agreujament de la situació us mantindrem informats a través de la… Llegeix més»

L’alumnat de CFGS de Mecatrònica Industrial visita l’empresa SALICRU SA

L’empresa Salicru, amb més de 50 anys d’història i presència a 40 països és el principal productor de Sistemes d’Alimentació Ininterrompuda (SAI) i fabrica altres productes  com ara; estabilitzadors de tensió, bateries, transformadors i estabilitzadors-reductors de flux lluminós o inversors fotovoltaics per a l’eficiència energètica… Llegeix més»

VII JORNADES DE LA MEMÒRIA HISTÒRICA DE SANT CELONI

Memorial.
Acte en record dels celonins que van morir o patir als camps de concentració nazis.
Interpretació teatral i musical a càrrec de l’alumnat de l’Escola Municipal de Música i Teatre.
Lloc: Cementiri Municipal
Hora: 11 del matí
Organitza: alumnes de l’Institut Baix Montseny que enguany han participat en el viatge a Mauthausen