Horaris juny – Batxillerat i Cicles

Aquí podeu consultar els horaris de repàs de Batxillerat per aquestes dues últimes setmanes, i els horaris de Cicles.

• En el següent enllaç podeu consultar tots els horaris de Batxillerat (presencials i telemàtics), sense llistes d’alumnat i per on ha d’accedir al centre cada grup d’alumnes:
Horaris Batxillerat (presencial i telemàtic)

Veureu que hi ha 3 accessos possibles: Porta principal, la porta emergència del pati de 1r d’ESO i la porta d’emergència del costat de l’ascensor.

Cadascú ha de mirar bé dins de l’horari anterior i saber quin accés li correspon. En els temps de descans els alumnes podran sortir al pati, cadascú per la porta per on ha entrat a l’edifici. Els que han entrat per la porta principal els correspon fer el pati a la zona de fora, davant la porta principal, els que han entrat per la porta d’emergència del pati de 1r d’ESO els correspon el pati de 1r d’ESO, els que han entrat per la porta d’emergència del costat de l’ascensor els correspon el pati de 1r de Batxillerat i els alumnes de cicles, si fan alguna aturada podran estar al pati gran. Aquí teniu un plànol per si teniu dubtes:

• En els següents enllaços teniu els horaris de cada dia amb les llistes d’alumnes que van demanar de venir a l’institut:
Dimecres 10
Dijous 11
Divendres 12
Dilluns 15
Dimarts 16
Dimecres 17
Dijous 18
Divendres 19
  • En el següent enllaç teniu els horaris de Cicles (entrada per la porta principal):
Horari de Cicles

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

L’enhorabona a l’alumnat del centre finalista del concurs de fotografia matemàtica.
Són la MJR (2n ESO D) amb la foto “Diagonal a l’ombra” en la categoria ESO12 i en JRM(4t ESO C) amb la foto “Successions geomètriques” en la categoria ESO34.
Enguany, la majoria de fotos han… Llegeix més»

RESUM PORTES OBERTES BATXILLERAT

Facilitem la visualització dels documents multimèdia que es van utilitzar per fer les portes obertes online de Batxillerat a totes aquelles persones que no la van poder seguir amb qualitat o no van poder assistir.
En els següents enllaços podeu consultar la tria dels diferents itineraris… Llegeix més»