Àmbit de tecnologies

Gràcies a l’Estratègia Digital de centre (EDC) desenvolupat per l’Àmbit de Tecnologies, els mòduls de Can Llong estan dotats amb  la darrera tecnologia wireless i access point per connectar-se a la xarxa amb disponibilitat de pantalles tàctils a les aules que permet   treballar paral·lelament amb els dispositius tàctils personals de l’alumnat. També la capacitació digital del professorat del centre permet desenvolupar estratègies digitals d’aprenentatge a tots els nivells educatius.

L’Àmbit de tecnologies de l’institut Arraona  està format per diferents professors de diverses especialitats curriculars i es fonamenta en el Pla TAC desenvolupant les estratègies següents:

L’ àmbit de tecnologies ha fet una gran aposta per dissenyar les estratègies de funcionament metodològic i per transformar les aules a nivell digital amb una gran varietat de materials i recursos TIC que detallem a continuació:

• GSuite per l’alumnat: tenen usuari i password personalitzat amb correu per interactuar amb el professorat.
  • Portàtils tàctils i tauletes per a l’ús de l’alumnat i professorat.
  • Nova connectivitat wifi a totes les aules i dispositius.
  • Projectors a totes les aules de grup i de desdoblament i PDIs (pissarra digital) a totes les aules grup.

NOTÍCIES DE L’ÀMBIT: