Servei comunitari

Tot l’alumnat de 4t d’ESO participa des d’enguany de la nova activitat educativa de Servei Comunitari. Aquesta és una nova proposta de recent implantació a Catalunya (http://xtec.gencat.cat/ca/comunitat/serveicomunitari/) que consisteix en un Servei a la comunitat que consta d’unes 20 hores de dedicació.

L’objectiu és fer un treball educatiu que aporti a l’alumnat una experiència enriquidora per la seva formació cultural i social, que a la vegada, signifiqui una aportació real a l’entorn més proper.

Les primeres 10 hores són de formació teòrica i són una continuació del que es va realitzar a finals de 3r d’ESO en el crèdit de síntesi “El Maresme Solidari” i les altres 10, les hauran de fer efectives, fora de l’horari lectiu, en una de les entitats amb les que s’ha signat un conveni de participació.

Les entitats amb les que l’institut ja ha signat conveni són:

• Creu Roja
  • Ajuntament Argentona
  • Llar avis Santa Anna
  • Grup de Muntanya Argentona
  • Banc de Sang i Teixits.
  • Escoles Argentona.
  • Mediació