Sortida lingüística a Dublin

A l’enllaç següent podreu recordar la presentació que s’ha fet del viatge d’aquest curs 2018/19 i, tot seguit, comença el viatge:

• Primer dia: visita del castell de Malahide i els seus jardins.
  • Segueix la visita: Library and book of Kells at Trinity College, Visit to the national museum of archeology and a walking tour.
  • Tercer dia: Visita a Kilkenny i a la Presentation Secondary School. Molt bona rebuda, amb classes d’Irish dancing incloses. Dinar al poble amb les alumnes irlandeses i hem fet un dance off, una lluita de balls. Incloem fotos al següent carrussel i vídeos més avall. També podeu visitar el Twitter de la Presentation Secondary School
    Quart dia, això ja s’acaba.. però ha esta un dia ben aprofitat: Volta pel matí al Dublín que no havíem vist: Temple Bar, el castell, st Patrick’s cathedral.. I cap a st Stephen’s green on ens hem trobat amb les irlandeses per fer una gimcana per la ciutat. Hem dinat i després hem fet un taller dirish dancing and music! Un dia intens
    Darrer dia: Un com acomiadats de les famílies, excursió a Howth, un poblet de pescadors on hem fet una excursió per sobre els penya-segats fins al far on ens han saludat les foques. Avió, i cap a casa!

Al següent “carrussel” trobareu les fotos dels “grans moments animats” de la sortida del curs passat:

Resum del viatge:

• Primer dia: Arribada i trobada amb les famílies
  • Segon dia a Dublin, visita a la National Gallery of Dublin i al Natural History Museum  Classe de Irish dancing and music.
  • Tercer: Visita a Kilkenny a l’escola femenina Presentation Secondary School. Tant les irlandeses com l’alumnat de l’institut hi exposen unes presentacions, visiten la ciutat i despres fan classes de ball, també i un Talent Show.
  • Quart Visita a Dublin: Estatua de James Joyce i la Molly Mallone, Half Penny Bridge, visita al Trinity College, St. Patrick’s Cathedral, al castell, a Temple Bar…
  • Darrer dia a Howth, un poblet de pescadors al costat de Dublin. Passeig fins el far i pujada als penyasegats. Una bona passejada i, després…a comprar souvenirs a Dublin city.

Fa dos anys (2017):