Celebració de dies internacionals

A l’Institut d’Argentona celebrem alguns dels Dies Internacionals cabdals com, per exemple:

• Setmana de la Ciència (Novembre) al llarg de  tota la 3a setmana de novembre i a tots els nivells, l’alumnat realitza activitats pràctiques i assisteix a xerrades  entorn la ciència
  • Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones (25N): Celebrem el 25N col·laborant amb l’acte institucional de l’Ajuntament Argentona.
  • Dia Escolar de la No-violència i la Pau  (DENIP) (30G): Durant tota la setmana, l’alumnat realitza a diferents matèries diverses  activitats i projectes entorn els conflictes, les guerres, la no-violència i la pau. Enguany la temàtica comuna de totes aquestes activitats ha estat la crisi del refugiats i els migrants forçosos.
  • Dia de la Dona (8M): Durant la setmana del 8 de març celebrem a diverses matèries el Dia Internacional de la Dona ressaltant el seu paper en els diferents àmbits.

dia-ciencia-1 25n-2