Incidències portàtils dels alumnes

Aquí teniu com gestionar les incidències dels portàtils d’alumnat:

1. El portàtil demana un usuari, quin és?

L’usuari d’alumnat és el següent: el codi RALC/IDALU que es troba a l’etiqueta seguit de @edu.gencat.cat

Per exemple: l’usuari de l’alumne amb un codi RALC/IDALU 1234567890 és:

1234567890@edu.gencat.cat

2. L’alumne no recorda la contrasenya.

Resolució: Cal anar a consergeria a demanar que us regenerin la contrasenya. La contrasenya regenerada serà la que us van donar quan van entregar els portàtils:

IDI + els 5 primers nombres RALC/IDALU de cada alumne + d

Exemple: L’alumne té el codi RALC/IDALU 12345678910 (es pot veure aquest codi a l’etiqueta). Per tant, la seva contrasenya serà:

IDI12345d

3. Altres tipus d’incidència

Per exemple: no funciona internet, no funcionen les tecles o qualsevol altre tipus d’incidència que no estigui relacionada amb la contrasenya.

El protocol d’actuació serà el següent:

• Si hi ha arxius al portàtil que es volen conservar, cada alumne/a serà responsable de fer-se abans una còpia de seguretat (amb un pendrive, per exemple). Molts cops és necessari formatar o substituir l’ordinador.

• Cal guardar el portàtil en la seva caixa original junt amb el seu carregador. La caixa s’entregarà en consergeria.

• No cal preguntar respecte a l’estat del portàtil un cop ha sigut entregat. Quan la incidència estigui resolta se li retornarà el portàtil a l’alumne/a en la seva classe.