Xerrades sobre la UE, visita als CRG i museu d’Arqueologia de Catalunya.

El passat dimecres, els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat van anar a la UAB a participar a unes jornades sobre la Unió Europea realitzades pel Programa Argó ,dins de les sortides programades pel departament d’economia.

Per una altra banda, els alumnes de Biologia de 4t d’ESO van visitar el CRG. Van  realitzar un taller on, la primera part de l’activitat consistia en un joc de rol emmarcat en un projecte de la Xarxa Europea en què cada estudiant es posava a la pell d’una persona que treballava al CRG per resoldre, tots junts, un enigma. D’aquesta manera, els nois i noies prenen consciència de la importància del treball en equip per a la recerca, mentre visiten diversos espais del CRG i realitzen activitats diferents en cadascun d’aquests espais.

Per últim, els alumnes de 1r d’ESO, dins d’una sortida programada pel departament d’història, van anar al Museu d’Arqueologia de Catalunya a realitzar un taller sobre arqueologia forense. Per veure més informació d’aquesta sortida podeu anar al següent enllaç: Sortida 1r ESO.

A continuació podeu veure algunes imatges de les sortides: