Temps d’intercanvis

Quinzena dedicada als intercanvis lingüístics i culturals. Tres intercanvis en quinze dies:

• Intercanvi de 3r d’ESO amb Aubagne: els francesos del Collège Lou Garlaban són amb nosaltres del 21 al 27 de març. Amb el suport de l’Ajuntament i organitzades pel seminari de francès es fan aquestes activitats.
  • Estada lingüística a Dublin del 23 al 27 de març. Aquesta és la seva pàgina. En ella hi trobareu com s’aprèn la llengua anglesa passant-t’ho súper bé.
  • Intercanvi de l’alumnat de batxillerat (batxibac i francès primera llengua). 29 de març al 4 d’abril. Com sabeu, els nostres alumnes ja van fer el viatge d’anada al Lycée Saint Charles. Aquests dies vindran els seus corresponsals. En aquesta pàgina podreu recordar com van anar aquells dies i hi anirem posant també les activitats que farem aquí.