Teatre amb missatge a les Aules

Aquesta setmana ens han visitat a l’Institut d’Argentona els actors de TeDEBAT , aquesta iniciativa va néixer amb l’objectiu de portar el teatre a les aules dels instituts amb la intenció d’educar i fer reflexionar als joves. En aquest cas l’obra que ens van representar va ser ” LA CORDA” on es posa en debat el tema de la violència de gènere. La valoració dels alumnes i dels professors és molt bona, volem agrair a l’Adrià – actor de TeDEBAT- per fer tan bé la seva feina i per fer pensar i reflexionar als alumnes.