Tasques de reforç ESO i Batxillerat, optatives 2n i 3r d’ESO. Bon estiu

El dia 1 de juliol tindreu actius al moodle, i a l’enllaç següent els deures d’estiu, de presentació obligatòria per als alumnes amb qualificació NA i AS (5) i recomanable per als de AS (6) (cal entrar-hi com a visitant o “invitado”). En el cas de batxillerat, aquestes tasques seran imprescindibles per poder ser avaluat a les recuperacions dels dies 2, 3 i 6  setembre. Els resultats d’aquestes recuperacions s’enviaran per correu electrònic el dia 8 de setembre.

També és important tenir present que l’alumnat que farà 2n i 3r d’ESO (actuals 1r i 2n) hauran de recollir el full d’optatives a l’institut el dia 2 de setembre de 10 a 11 a les aules A i B de cada nivell. Aquest full s’haurà de lliurar el dia següent a la mateixa hora a consergeria.

Aprofitem per informar-vos que els llibres de text del curs que ve els torbareu a dalt i a l’esquerra del web i per desitjar-vos a tots i totes un molt bon estiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *