Taller de narrativa per als alumnes i xerrada de drogues adreçada a pares i mares

Comencem l’any amb la sort de poder comptar amb un curs d’escriptura per a alumnes. La iniciativa és de l’AMPA i l’únic requisit és que siguis un alumne de l’institut i que t’agradi escriure. Trobereu la informació completa al blog de l’AMPA.

En coordinació amb els Mossos d’Esquadra, hem organitzat una xerrada adreçada a pares i mares d’alumnes de tercer d’ESO a segon de batxillerat, sobre la prevenció del consum de drogues. Serà, com podreu veure en aquest cartell, el proper dijous dia 28 de febrer.