Sortida al PRBB, ruta del Quixot, Carcassonne i Picalletres a la “tele”!

El passat dia 10 l’alumnat de Biologia de 4t d’ESO va fer una interessant sortida al Parc de Recerca Biomèdica(PRBB). Us deixem, més avall, un recull de fotos. En un altre ordre de coses, podeu consultar a l’Instagram del centre les dates de projecció de la participació dels nostres representants de 3r d’ESO al Picalletres. Ah! I trobareu al Twiter, imatges de la sortida de la ruta del Quixot… i en un altre tuit, les acabades d’arribar de la sortida a Carcassonne de l’alumnat de francès de 2n i 4t d’ESO.

Les altres imatges que hem promès: