Sortida a la Maternitat d’Elna

La visita a la Maternitat d’Elna s’ha convertit en una sortida clàssica dins de les sortides que s’organitzen al nivell de 4t d’ESO.  Aquesta, esdevé l’activitat cloenda de la lectura obligatòria que realitzen els alumnes a l’assignatura de català, la Maternitat d’Elna de l’Assumpta Montellà. Els alumnes visiten l’edifici que va acollir la maternitat, la platja d’Argelers on hi havia el camp de refugiats i ,finalment, la tomba d’Antonio Machado a Colliure.

És una visita molt emotiva i enriquidora pels alumnes, que a demés tenen el privilegi d’anar en tot moment acompanyats per les explicacions de la historiadora i escriptora del llibre que han llegit. A més, és una sortida que avui en dia,malauradament, amb la situació dels refugiats que arriben a Europa, té plena vigència.

A continuació us deixem algunes fotografies de la sortida: