Sortida a Can Gel

El passat dilluns els alumnes 3r d’ESO van anar a visitar Can Gel, una granja de ramaderia intensiva que es troba a Canyamàs. Aquesta sortida, és una de les programades pel departament de Ciències Socials, que té com a objectiu que els alumnes puguin aprendre quins són els canvis que s’han produït dins del sector primari i, en concret, el ramader,  també ser capaços de  diferenciar entre ramaderia estabulada o en llibertat, intensiva o extensiva,etc.

Al llarg de la sortida els alumnes han pogut veure el grau de tecnificació que té la granja, la cura que es té vers als animals i les diferents instal·lacions. Han pogut donar de menjar a les vaques, veure els vedells i provar els iogurts que es fan amb la llet d’aquestes vaques.

A continuació us deixem algunes imatges de la sortida: