Servei Comunitari, Burriac Xtrem

El Grup de Muntanya d’Argentona organitzen cada any la Burriac Xtrem . Enguany ,els alumnes de 4t d’ESO han participat dins del Servei Comunitari com a voluntaris a les curses de la CanXtrem, el Correcuita Infantil i la Burriac Xtrem, realitzades els caps de setmana del 11/12 i 18/19 de novembre.

Els alumnes han dut a terme diferents tasques en els punts d’avituallament, de control, en les parades de lliurament de dorsals, de samarretes,etc. Volem agrair al Grup de Muntanya l’organització i la voluntat de seguir endavant amb aquest conveni amb l’Institut d’Argentona.