Sant Jordi 2019

Torna la celebració de Sant Jordi i les seves activitats: jocs, esports, hip-hop. polseres, ràdio, slime, escacs, creps, fotografia, Scratch, combo, papiroflèxia… una mica de tot. I, sobretot, el tradicional acte de Sant Jordi, amb el fil argumental del paper de la dona a la nostra societat però amb la càrrega literaria i musical que comporta la diada.

Tot seguit, diversos moments Sant Jordi i vídeos de les actuacions (també en trobareu més al Twitter ..)

Ah! i no us perdeu el Facebook de la ràdio, amb les fotos de “L’illa dels autèntics”, que es va representar al Saló de pedra. Agraïm de d’aquí a l’Enric Domingo, alumnes i exalumnes que han fet possible la inscripció d’aquesta obra als als premis Ovidi Montllor (Fase autonòmica) premis Buero Vallejo ( Fase estatal).

Moltes gràcies també a les diferents col·laboracions que hem tingut de l’Ajuntament, com ara la possibilitat que l’alumnat participés a l’informatiu de la ràdio, l’ús del Saló de Pedra, de la Sala,..