Represa de l’activitat

Tornem tots a l’institut, amb les "piles" ben carregades i amb força activitats a la vista:

• El proper diumenge dia 19 al matí els participants a la First Lego League, junt amb altres participants del Maresme, vénen a l’institut a "escalfar els motors" dels robots i a compartir el seu projecte científic a la micro FLL.
  • El dilluns dia 3 de febrer a les 15:30, fase pèvia del concurs d’Anglès Fonix.
  • Els mossos d’esquadra fan una xerrada sobre consells de seguretat a les xarxes socials, per a pares i mares, el dijous dia 23 a les 18:30 a l’institut.
  • Els nostres alumnes de batxillerat seleccionats per als projectes de la fundació Catalunya-La Pedrera Bojos per l’Arqueologia (Abril Pannon) i Bojos per la Bioquímica (Ignasi Merino) comencen les activitats.
  • Ah! I ja tenim a la biblioteca els llibres que han de llegir els alumnes que faran de jurat al premi Protagonista Jove.