Recollida solidària i dijous 21 no lectiu

Aquest Nadal, l’Institut d’Argentona torna a col·laborar amb la Creu Roja en la recollida d’aliments. Ho farem entre l’1 i el 22 de desembre, i ho organitzarem en un projecte anomenat “1 tona per Argentona”. Aquest projecte pretén fomentar la solidaritat entre tots els alumnes del centre, intentant que tots acabin sent protagonistes d’aquesta solidaritat.

Amb “la tona” ens plantegem aconseguir 1.000kg d’aliments. Per facilitar la recollida s’ha establert un petit calendari que el podeu veure tot seguit i els alumnes d’Economia de l’Empresa de Batxillerat han realitzar vídeos com aquest per fomentar-ne la participació.

A més, enguany el centre també col·labora amb l’organització SAMUS VOLUNTEERS en la recollida de roba d’abric i joguines en bon estat pels refugiats del camp de SAMOS.

Aprofitem per recordar que el dijous 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius.

Gràcies per donar suport a les nostres iniciatives!