Deures d’estiu. Setembre (batx). Bon estiu!!!

Primer de tot, volem informar a l’alumnat de batxillerat Calendari de recuperació (setembre) de matèries pendents. Les notes, el dimarts 8 de setembre a les 11h.

Respecte l’alumnat d’ESO, ja sabeu que no té convocatòria de setembre. Ara bé, l’alumnat que ha passat de curs amb matèries pendents tindrà l’oportunitat de recuperar-les el curs que ve.

En aquest sentit, hem preparat aquests deures d’estiu, de presentació obligatòria per poder ser avaluat a les recuperacions esmentades (cal entrar-hi com a visitant, “invitado” o “guest”). També us serviran per repassar continguts als que només heu “assolit satisfactòriament” amb numèrica de 5 determinades matèries. La resta d’alumnes, consulteu si algun dels departaments demana que els feu o bé també podeu fer-los de manera voluntària. Una altra proposta que afegim per a tothom està basada en les activitats del Pla d estiu que proposa el departament d’Educació.

Aquest curs, cal fer un especial esment a l’alumnat que el curs que ve faci primer de batxillerat a l’institut. A l’anterior enllaç també tindreu (al llarg de la primera setmana de juliol) tasques d’estiu per reforçar la vostra entrada a la nova etapa, de les quals se us avaluarà durant el primer trimestre de curs.

Aprofitem per desitjar-vos a tots i totes un molt bon estiu!