Deures d’estiu. Setembre (batx). Cursa contra la leucèmia. Bon estiu a tothom!!!

Primer de tot, volem informar a l’alumnat de batxillerat del Calendari d’exàmens de recuperació (setembre) de matèries pendents. Les notes, el divendres 6 de setembre a les 11h.

Respecte l’alumnat d’ESO, ja sabeu que no té convocatòria de setembre. Ara bé, l’alumnat que ha passat de curs amb matèries pendents tindrà l’oportunitat de recuperar-les a començaments d’octubre.

En aquest sentit, tothom té actius al moodle (i a l’enllaç següent) els deures d’estiu, de presentació obligatòria per poder ser avaluat a les recuperacions esmentades (cal entrar-hi com a visitant, “invitado” o “guest”). També us serviran per repassar continguts als que només heu “assolit satisfactòriament” determinades matèries.

Aquest curs, cal fer un especial esment a l’alumnat que el curs que ve faci primer de batxillerat a l’institut. A l’anterior enllaç també tindreu (al llarg de la primera setmana de juliol) tasques d’estiu per reforçar la vostra entrada a la nova etapa, de les quals se us avaluarà la primera setmana d’octubre.

Aprofitem per desitjar-vos a tots i totes un molt bon estiu i presentar-vos el projecte solidari de 3r de’ESO: la cursa contra la leucèmia, per si hi voleu col·laborar.