Projecte d’ Aprenentatge i Servei “Llegim un conte”

El dimarts 6 de novembre els alumnes de l’optativa de reforç de Llengua Catalana de 2n d’ESO van anar a l’escola d’Argentona a realitzar el Projecte d’Aprenentatge i Servei.

Els nostres alumnes han anat a llegir un conte a nens i nenes de les classes de Parvulari de 5 anys, de l’Escola d’Argentona. Aquesta activitat, de treball de llengua, segueix la filosofia de l’Aprenentatge i Servei, segons la qual, en situacions de servei a la comunitat tenim grans oportunitats de desenvolupar competències i fer importants aprenentatges.

En aquest cas, el servei ha consistit en llegir i motivar per la lectura a infants que estan en l’etapa més inicial de la lectura i per part de l’alumnat de l’institut, han hagut de fer un treball de preparació en competències bàsiques de llengua i de comunicació que de ben segur també els ajuda.

El resultat ha estat fantàstic per les dues parts.  La valoració tant de l’alumnat, grans i petits, com del professorat de l’escola i de l’institut és molt positiu. Esperem poder repetir-ho.

A continuació podeu veure imatges de la jornada: